Change is coming (but not for space aliens)
Tuesday, December 02, 2008 By Tony Norman, Pittsburgh Post-Gazette
John Podesta, who runs President-elect Barack Obama's White House transition team, is feeling the heat from the Extraterrestrial Phenomenon Political Action Committee. They want him to lean on the incoming president to come clean on what the government knows about alien visitation.
Mr. Podesta, who served in the Clinton administration, is one of the highest-ranking backers of the Coalition for Freedom of Information, another group that believes legitimate investigation of unexplained aerial phenomena has to come out of the shadows.
"It is time for the government to declassify records that are more than 25 years old and to provide scientists with data that will assist in determining the real nature of this phenomenon," Mr. Podesta said at a 2002 news conference announcing the CFI's intent to gain access to secret government records about UFOs.
Ironically, the Bush administration that has always had a penchant for entertaining the theories of assorted neoconservative moonbats wasn't interested. They may receive an equally chilly reception from the new president judging by his answer during a Democratic debate whether he believed extraterrestrial life existed:
"You know, I don't know, and I don't presume to know," Mr. Obama said. "What I know is there is life here on Earth -- and -- we're not attending to life here on Earth. We're not taking care of kids who are alive and, unfortunately, are not getting health care. We're not taking care of senior citizens who are alive and are seeing their heating prices go up. So as president, those are the people I will be attending to first."
It wasn't the most imaginative answer in the world, but it was a clear statement of Mr. Obama's priorities. He isn't likely to have the perspective of Fox Mulder from "The X-Files" represented on his incoming team of rivals, unless we count former New Mexico Gov. Bill Richardson, the man Mr. Obama has tapped to head the Department of Commerce
Mr. Richardson wrote a forward to a book on the Roswell Incident, an alleged UFO crash in New Mexico in 1947, and has publicly stated his belief that the Pentagon is engaged in a cover-up. All of this could be chalked up to be the posturing of a governor whose state benefits enormously from UFO-related tourism.
Still, I would love to be a fly on the wall when John Podesta tries to interest Barack Obama in ending the information embargo "regarding an extraterrestrial presence engaging the human race."
•
Obama: Listen, John, when I agreed to open the "X" files, I thought we were talking about unlocking everything the government knows about the murder of Malcolm X at the Audubon Ballroom in New York in 1965. What's with this "aliens among us" flying saucer [expletive deleted]?
Podesta: Mr. President-elect, I know UFOs aren't your top priority, but ...
Obama: John, didn't I recently diss Nancy Reagan for bringing astrologers into the White House? How is it going to look if I turn around and welcome the wrong kind of aliens to 1600 Pennsylvania Ave.? Besides, I hear that the extraterrestrials endorsed Sen. John McCain in the election. They're dead to me now.
Podesta: They may be dead to you, sir, but that doesn't mean they don't exist.
Obama: Earth to John, Earth to John. No offense, but maybe I should've brought Dennis Kucinich on as my transition leader. At least he has firsthand experience with UFOs.
Podesta: Excuse me, sir, but ...
Obama: Look, John. A black man with funny ears, a Muslim name and an outspoken wife is about to be sworn in as the 44th president of the United States. I survived the toughest Democratic primary in our party's history and I beat a genuine Vietnam War hero in the battle for this nation's hearts and minds. I am not going to tarnish my achievement with this nutball stuff.
(Mr. Podesta gathers his papers and exits Mr. Obama's Chicago office. He nods as he passes the president-elect's personal barber in the hallway. Mr. Obama is already sitting in his chair when the barber enters. Holding the mirror and examining his features, the president-elect smiles mischievously.)
Barber: How's it going, Mr. President-elect?
Obama: No reason for you to stand on ceremony like the humans, Sub-Commander Z. We can speak freely.
The infiltration and occupation of the Earth's various governments is nearly complete. Soon, we can safely summon the mother ship to dock in Earth's orbit without fear. We'll control all of the world's nuclear codes. Then we can truly begin enlightening these primitives about their place in the galaxy.
Barber: Excellent, Lord Ashtar. It's a good thing these humans don't know how "elitist" you truly are. Tony Norman can be reached at tnorman@post-gazette.com or 412-263-1631. More articles by this author First published on December 2, 2008 at 12:00 am | Le changement est à venir (mais pas pour les aliens de l'espace)
Mardi, 02 Décembre, 2008 Par Tony Norman, Pittsburgh Post-Gazette
John Podesta, qui dirige le Président élu de Barack Obama White House équipe de transition, se sent la chaleur du phénomène extraterrestre Comité d'action politique. Ils veulent lui de se pencher sur le nouveau président à venir nettoyer sur ce que le gouvernement connaît de visite étranger.
M. Podesta, qui ont servi dans l'administration Clinton, est l'un des plus hauts de fonds de la Coalition pour la liberté de l'information, un autre groupe qui estime légitime d'enquête de phénomènes inexpliqués aérienne a de sortir de l'ombre.
"Il est temps pour le gouvernement de déclassifier les documents qui sont plus de 25 ans et de fournir des données scientifiques qui aideront à déterminer la nature réelle de ce phénomène», M. Podesta a dit en 2002 à une conférence de presse annonçant la FCI a l'intention de avoir accès à des documents gouvernementaux secrets sur les OVNIS.
Paradoxalement, l'administration Bush qui a toujours eu un penchant pour recevoir les théories de l'assortiment de néo-moonbats n'était pas intéressé. Ils mai recevoir un accueil aussi froid de la nouvelle présidente en juger par sa réponse au cours d'un débat démocratique, il estime que la vie extraterrestre existe:
«Vous savez, je ne sais pas, et je ne présume pas de savoir", a dit M. Obama. "Ce que je sais, il est ici, c'est la vie sur Terre - et - nous ne sommes pas assister à la vie sur Terre. Nous ne sommes pas en prenant soin d'enfants qui sont en vie et, malheureusement, ne reçoivent pas les soins de santé. Nous es pas prendre soin de personnes âgées qui sont en vie et voient leur chauffage prix montent. Alors, en tant que président, ce sont les gens que je serai présent à la première. "
Ce n'est pas la réponse plus imaginatif dans le monde, mais il a été une déclaration claire de M. Obama priorités. Il n'est pas susceptible d'avoir la perspective de Fox Mulder de «The X-Files", représentés sur sa future équipe de rivaux, à moins que l'on compte l'ancien gouverneur du Nouveau-Mexique Bill Richardson, l'homme de M. Obama a exploité à la tête du ministère de la Commerce
M. Richardson a écrit un avant à un livre sur l'incident de Roswell, un prétendu crash d'OVNI au Nouveau-Mexique en 1947, et a déclaré publiquement sa conviction que le Pentagone est engagé dans un camouflage. Tout cela pourrait être la craie à la posture d'un gouverneur de l'État dont énormément d'avantages UFO-tourisme.
Pourtant, je voudrais bien être une mouche sur le mur lorsque John Podesta essaie de Barack Obama intérêt à mettre fin à l'embargo sur l'information "au sujet d'une présence extraterrestre se livrer la race humaine."
•
Obama: Ecoutez, John, lorsque j'ai accepté d'ouvrir le "X" des fichiers, je pensais que nous parlions de libérer tout le gouvernement sait au sujet de l'assassinat de Malcolm X à la salle de bal Audubon à New York en 1965. Qu'est-ce que avec cette "étrangers parmi nous" soucoupe volante [expletive supprimé]?
Podesta: Monsieur le Président élu, je sais que les OVNIS ne sont pas votre priorité absolue, mais ...
Obama: John, n'ai-je pas récemment diss Nancy Reagan pour mettre en astrologues de la Maison-Blanche? Comment va-t-il d'examiner si je me tourne autour de bienvenue et de la mauvaise nature des étrangers de 1600 Pennsylvania Ave.? En outre, je n'entends que les extraterrestres a approuvé le sénateur John McCain dans l'élection. Ils sont morts pour moi maintenant.
Podesta: Ils sont morts mai à vous, Monsieur le Président, mais cela ne signifie pas qu'elles n'existent pas.
Obama: Terre à John, à Terre John. Pas de délit, mais je devrais peut-être avons Dennis Kucinich sur la transition en tant que mon leader. Au moins, il a l'expérience avec les OVNI.
Podesta: Excusez-moi, monsieur, mais ...
Obama: Rechercher, John. Un homme noir avec des oreilles drôle, un nom musulman et une farouche femme est sur le point d'être assermenté comme 44e président des États-Unis. J'ai survécu à la plus difficile primaire démocratique dans notre partie de l'histoire et je la bats un véritable héros de guerre du Vietnam dans la lutte pour ce pays le cœur et l'esprit. Je ne vais pas ternir mon succès avec cette nutball stuff.
(M. Podesta rassemble ses papiers et les sorties de M. Obama bureau de Chicago. Il Nods comme il passe le président élu du personnel barbier dans le couloir. M. Obama est déjà assis dans son fauteuil lorsque le barbier entrée. Holding le miroir et l'examen de son caractéristiques, le président élu sourit malicieusement.)
Barber: Comment vont les choses, Monsieur le Président élu?
Obama: Pas de raison pour vous de se tenir debout sur la cérémonie comme l'homme, Sous-commandant Z. Nous pouvons parler librement.
L'infiltration et de l'occupation de la Terre de divers gouvernements est presque terminée. Bientôt, nous pouvons convoquer la mère navire à quai dans l'orbite de la Terre sans crainte. Nous allons contrôler l'ensemble de la planète codes nucléaires. Ensuite, nous pouvons vraiment éclairer commencer ces primitives sur leur place dans la galaxie.
Barber: Excellent, Seigneur Ashtar. C'est une bonne chose que ces hommes ne savent pas comment "élitiste" vous êtes vraiment. Tony Norman peut être contacté à tnorman@post-gazette.com ou 412-263-1631. D'autres articles de cet auteur Publié pour la première fois sur Décembre 2, 2008 à 12:00 am |